Ekspordimüügijuhtidele,
Me toodame oma klientidele:
Süstemaatilise videoreklaamide tootmise aluseks on andmed ning arusaam, kes on sinu ideaalklient eksporditurgudel ning mis on konkurentsieelis koos väärtuspakkumisega.
Allpool leiad mõningaid toote- ja reklaamvideote näited, mida oleme klientidele ellu viinud ekspordi kasvatamiseks ning edasimüüjate leidmiseks. Iga kliendi puhul sõltub kõik püstitatud eesmärkidest.
Mitmekeelsed ja subtiitritega ettevõtet tutvustavad videod tasuliste digikampaaniate ja toote või teenuse maandumislehtede jaoks.
Need videod lähevad maandumislehtedele ning tehakse mitmes erinevas keeles, et need tuleks lisaks välja Google orgaanilises otsingus õigete märksõnadega.
Müüki toetavad turundusmaterjalid, mille eesmärk on eelhäälestada audientse läbi tasuliste reklaamikampaaniate ning, et ekspordijuhil oleks lihtsam "jääd murda" ning suhelda inimestega, kes juba on kuuldnud Sinu ettevõtest midagi.
Müüki toetavad turundusmaterjalid rahvusvahelistele edasimüüjatele jagamiseks, et nad saaksid kiiremini müüki alustada.
Tavaliselt terve seeria videolugusid tootest või teenusest konkreetsele sihtturule kohalikus keeles.
Meiepoolne teenus oli selles projektis näitlejate valimine ning lugude scriptimine.
Filmis ja postproduction - Andres Jalak, Stuudio.com
Kliendi harimine tema ostuprotsessis aitab oluliselt kaasa otsuse langetamisel ning kelle teenuse või mis toote vahel valida.
Mõistlik oleks ära kaardistada kõik KKK-d ja need linti võtta ning seejärel istutada need õigete märksõnade Google orgaanilisse otsingutulemustesse, kus hakkab pihta kliendi rännak ja kus hakatakse otsima vastuseid oma esialgsetele küsimustele.
Edasimüüjate leidmiseks mõeldud video, mis räägib lahti keda otsitakse ja mis tingimustel.
See läheb spetsiaalselt disainitud edasimüüjate nn. "tööpakkumise" maandumislehele, läbi mille hakatakse otsima edasimüüjaid juba konkreetses sihtriikides.
Lühivideod üleskutsega, et tulge külastama meid sellele konkreetsele messile. Seda sõnumit annab sihtida väga konkreetsele audientsile, kes plaanivad seda expot külastama minna.
Eeldab tugeva väärtuspakkumise või innovatiivse lahenduse olemasolu, et potensiaalseid partnereid oma boxi kutsuda.
Kuidas veenda ja ületada kõhklusi eksporditurgude potensiaalsete klientide seas, et Su tehas või tootmine üldse eksisteerib?
Tavaliselt lendavad nad Eestisse kohale, et tulla vaatama seda ja näost näkku kohtuma.
Kui soovid tõsta oma ettevõte usaldusväärtust ja suurendada sissetulevate kontaktide arvu, siis pakume Sinu tootmisruumidele virtuaaltuuride tegemist.
Andres tegi meile turunduse põhitõed selgeks suhteliselt lühikese aja jooksul. Tootsime vajaliku videosisu, mis sobis ideaalselt hetkelisse turusituatsiooni, ning koos tasuliste turunduskampaaniatega aitas see koju tuua ligi 1 miljoni euro suuruses käivet.
Ekspordijuht, GlulamExperts.com
Kui Sa soovid leida süstemaatiliselt uusi B2B kliente ja edasimüüjaid eksporditurgudel ja tuua koju positiivse ROI-ga rohkem päringuid ja müüke, siis võta ühendust ja räägime!
Äristrateegiat ja selle elluviimist eksporditurgudel ühendab tänapäeva digitaalses maailmas sisu.
HEAINVESTEERING.EE
© 2022 Privaatsus